Fabianmamma

Direktlänk till inlägg 1 december 2010

glömde att skriva fråga 3

Av Ewa - 1 december 2010 22:35

den viktigaste av alla.

Mina föräldrar..

Utan dom hade ju inte jag funnits

Tyvärr så finns varken mamma eller pappa i livet längre.


Men jag älskade dom eller ja det gör jag ju fortfarande.

Min mamma kunde jag prata om allt med.

och då menar jag verkligen allt.

Jag saknar henne så in i norden

Min älskade mamma. mina barns mormor min bästa vän..

Vet ni ibland hur svårt det är när man vill berätta saker som är väldigt jobbiga eller hemliga men man kan inte för någon kan bli sårad..

Man kunde alltid komma till henne..


älskar dig mamma.

gon gick bort alldeles för tidigt 1994 gick hon bort.

63 år gammal blev hon..

Pappa var snäll och hjälpsam ibland också för hjälpsam

när jag var liten var jag dock pappas tös.

Var alltid med honom i garaget om han skulle åka någonstans

 så satt jag sidan om honom i bilen ..

När jag var liten var jag många gånger med pappa på jobbet i garaget i lund min pappa jobbade med linjebussar..


min pappa gick bort 2006

den 6 maj på min stora son johans konfirmationsdag

Det var en väldigt jobbig dag.

Men jag fick lite "tröst" eller vad man ska kalla det.

Jag pratade med johans

präst Mikael som hjälpte mig lite i den mörka dag det var som egentligen skulle varit en glädjedag.

Pappa blev 76 år.

mina älskade ängla föräldrar

Ni finns alltid i mitt hjärta och tankar

 


Älskar er saknar er..




Kramizar



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ewa - 6 juni 2014 16:09


Ja nu har vår älskade dotter Emmelie tagit studenten . Äntligen är hon färdig. Skönt att ha det klart . Så nu är hon ute i arbetslösheten.. Hoppas hon hittar något. Inga bebisar än tror jag i allafall . Jag drömde härom dagen att johan ring...

Av Ewa - 8 maj 2014 23:13


Jag skrev igen men det är så mycket som händer. Emmelie har haft Emo här i 2 v . Mycket som fixar och donas med studenten . Det mesta är ordnat nu. Dock så väntar vi på en hel del svar ifrån alla som är bjudna. Men det kommer väl snart hoppas jag. ? ...

Av Ewa - 18 april 2014 12:10

Sista lediga dagen denna påsk. Ja vad hittar man på idag. Ska göra lammgryta . Lite mys med familjen. Fabian är hos kompis några timmar jag får väl gå och handla lite idag. Och så tar vi lite stickning också.. Ha en skön påsk .. ...

Av Ewa - 17 april 2014 10:49

Bloggen igen. Mycket händer i vår och det är ju knappt man hinner med sig själv.. Jag ska bli farmor dubbelt upp. Min älskade Johan och hans super fina sambo Nadine väntar tvillingar. Längtar bara så till dom tittar ut..:) sen ska min fina Emmelie ta...

Av Ewa - 17 juli 2012 17:00

Hej alla nu var det ett bra tag sedan jag var här och bloggade .. Men nu kanske jag kommer i gång i med att det har kommit app till ajfånen .... Vad händer . Jo vi flyttar till stan så det är kaos i huvudet magen och hemmet . Härligt sett man börja...

Ovido - Quiz & Flashcards