Fabianmamma

Direktlänk till inlägg 24 januari 2011

tung sten

Av Ewa - 24 januari 2011 23:10

Ja det föll en liten sån från mitt hjärta 

idag

Vi hade heldagsplanering på jobb

och det är ju nedskärning på gång.

Vi kan ju inte vara 2 vakna natt på

3 brukare.. 

Och jag vill ju ha dagtid igen och det hade chefen anat..

så hon blev glad när hon hörde att jag börjat söka tjänster..

så nu är det bara att hoppas att 

jag får en tjänst

någonstans

jag vill ju jobba inom äldre vården..

och det är ju inte det att hn vill bli av med mig så.. 

för hon är nöjd med mig och det vet jag.

Men hon förstår mig verkligen..

och ja jag vill ha något annat. 



Nu



Men det är ju inte så att jobben trillar över en precis.

men vi får väl se.. 

Hoppas på lite bättre respons på tjänsterna nu.



Nä lite annat.. 

Fabian var över lycklig idag.

han var den som lämnade förskolan sist

av alla ..

jipppi 

tyckte han 

Men han är inte riktigt frisk han hade somnat på läsvilan.. och sov 45 min..


Annars igår så var jag på visning och så var där en tjej som ville 

börja och sälja så jag fick en konsult..

;D

och det var kul..


nä nu ska jag avsluta här.. snart ska jag gå till säng

och så är jag ledig imorgon.

sen är det

klippning

min nya granne M

är frisör så jag ska hem till henne och klippa mig..:D

det blir najs..

Äntligen försvinner mitt hår;D 


nä nu ska jag inte blogga mer för idag..

ha en underbar natt så ses vi imorgon..



Kramizar


 
 
flerbarnsliv

flerbarnsliv

25 januari 2011 08:00

Nä, det kan jag hålla med om!! Jag vet inte hur många usk-tjänster jag har sökt, men verkar bli onappat ändå :((
Önskar dig lycka till och hoppas det löser sig.

http://flerbarnslivet.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ewa - 6 juni 2014 16:09


Ja nu har vår älskade dotter Emmelie tagit studenten . Äntligen är hon färdig. Skönt att ha det klart . Så nu är hon ute i arbetslösheten.. Hoppas hon hittar något. Inga bebisar än tror jag i allafall . Jag drömde härom dagen att johan ring...

Av Ewa - 8 maj 2014 23:13


Jag skrev igen men det är så mycket som händer. Emmelie har haft Emo här i 2 v . Mycket som fixar och donas med studenten . Det mesta är ordnat nu. Dock så väntar vi på en hel del svar ifrån alla som är bjudna. Men det kommer väl snart hoppas jag. ? ...

Av Ewa - 18 april 2014 12:10

Sista lediga dagen denna påsk. Ja vad hittar man på idag. Ska göra lammgryta . Lite mys med familjen. Fabian är hos kompis några timmar jag får väl gå och handla lite idag. Och så tar vi lite stickning också.. Ha en skön påsk .. ...

Av Ewa - 17 april 2014 10:49

Bloggen igen. Mycket händer i vår och det är ju knappt man hinner med sig själv.. Jag ska bli farmor dubbelt upp. Min älskade Johan och hans super fina sambo Nadine väntar tvillingar. Längtar bara så till dom tittar ut..:) sen ska min fina Emmelie ta...

Av Ewa - 17 juli 2012 17:00

Hej alla nu var det ett bra tag sedan jag var här och bloggade .. Men nu kanske jag kommer i gång i med att det har kommit app till ajfånen .... Vad händer . Jo vi flyttar till stan så det är kaos i huvudet magen och hemmet . Härligt sett man börja...

Ovido - Quiz & Flashcards