Fabianmamma

Direktlänk till inlägg 30 mars 2011

Nu är nog våren på väg

Av Ewa - 30 mars 2011 23:28

Eller vad tror ni

det kan ju bli så mycket som upp till 16 * i skåne i helgen

och så ska man jobba..

Trist..


men sant

och så ska vi ha kalas.. 

det blir i 2 dagar för 

mina brödrar kunde inte på lördagen så det blir 

på söndagen 

också

ja det är ju inte varje dag som dom fyller år som tur är..


Imorgon ska jag på visning

kul.. hoppas att det blir bra..

nä nu får ni ha en bra kväll



kramizar..


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ewa - 6 juni 2014 16:09


Ja nu har vår älskade dotter Emmelie tagit studenten . Äntligen är hon färdig. Skönt att ha det klart . Så nu är hon ute i arbetslösheten.. Hoppas hon hittar något. Inga bebisar än tror jag i allafall . Jag drömde härom dagen att johan ring...

Av Ewa - 8 maj 2014 23:13


Jag skrev igen men det är så mycket som händer. Emmelie har haft Emo här i 2 v . Mycket som fixar och donas med studenten . Det mesta är ordnat nu. Dock så väntar vi på en hel del svar ifrån alla som är bjudna. Men det kommer väl snart hoppas jag. ? ...

Av Ewa - 18 april 2014 12:10

Sista lediga dagen denna påsk. Ja vad hittar man på idag. Ska göra lammgryta . Lite mys med familjen. Fabian är hos kompis några timmar jag får väl gå och handla lite idag. Och så tar vi lite stickning också.. Ha en skön påsk .. ...

Av Ewa - 17 april 2014 10:49

Bloggen igen. Mycket händer i vår och det är ju knappt man hinner med sig själv.. Jag ska bli farmor dubbelt upp. Min älskade Johan och hans super fina sambo Nadine väntar tvillingar. Längtar bara så till dom tittar ut..:) sen ska min fina Emmelie ta...

Av Ewa - 17 juli 2012 17:00

Hej alla nu var det ett bra tag sedan jag var här och bloggade .. Men nu kanske jag kommer i gång i med att det har kommit app till ajfånen .... Vad händer . Jo vi flyttar till stan så det är kaos i huvudet magen och hemmet . Härligt sett man börja...

Skapa flashcards