Fabianmamma

Alla inlägg under maj 2011

Av Ewa - 25 maj 2011 11:00

Vad länge sedan man var här inne ock skrev.
mer än en månad sen.

ja men tiden springer iväg.

snart sommar lov skönt fabian har bara 4,5 vecka kvar på dagis sen är det tid för han att sluta

Emmelie är färdig i skolan

har bara praktik kvar.

hon blev godkänd i svenskan också.

Ja Det är ju några veckor kvar innan jag har semester

men sen ska jag njuta av ledigheten..

så skönt ska det bli.


Just nu är jag hemma och är sjuk..

hoppas på att det går över snart.





Idag är det trivsel kväll med förskolan nere i  rövarkulankan bli kul om vädret tillåter det förstås
 Ja annars har jag fått en ny hobby.

Geocaching

man får frisk luft och är ute i naturen och letar "skatter"


Vissa tycker det är knäppt men man har ett mål.

inte bara att vara ute och gå..




ja nu får vi se vad som sker resten av dagen..

ska väl försöka orka mig iväg och handla..

ha ddet bra så länge..





kramizar

  ses en annan dag












Skapa flashcards