Fabianmamma

Alla inlägg den 6 februari 2011

Av Ewa - 6 februari 2011 23:32

Så skönt..

imorgon ska jag träffa mina fd  kollegor Agnetha, therse och ztina

ska bli kul träffa dom

ska få tjöta av mig så nice.

ja annars har jag inte gjort så mycket sen sist

mer än sovit städat lite 

ätit mat

druckit kaffe med eva

sen var det dax för sista natten 

denna helgen.. jippi..


nä nu ska jag titta på  melodifestivalen som vi inte kunde se i går..

och dricka mer kaffe..


simma lugnt


kramizar






Av Ewa - 6 februari 2011 04:44

Ja jag är dålig på att uppdatera

men det beror på att jag inte mår så bra

Eller ja jag är inte sjuk.

Men det bara att jag känner att jag vill komma här i från 

mitt jobb

Jag orkar snart inte längre.

Ja jag kan inte direkt ta det här men 

min sitation har blivit värre tycker jag.

så jag säger bara snälla låt mig hitta ett annat jobb.

nu har jag sökt 11 tjänster och vissa av dom har flera platser

så kasnke något skulle kunna finnas för mig

eller vad tycker ni..


Ja annars är det jobb i helgen

och jag hade utbilning också i fredags.. 

så inte fick man sin sömn som man skulle..

24 timmar blev det som man var vaken

kul..

not

Nä nu ska jag göra lite här har drygt 2 timmar kvar på jobbet


så vi ser när vi ses nästa gång tjingeling..


Kramizar

Ovido - Quiz & Flashcards