Fabianmamma

Alla inlägg den 9 februari 2011

Av Ewa - 9 februari 2011 00:23

Ja så känns det i min nacke

Jag låg nog illa natten som var

Då var det strömavbrott

pga av den hårda blåsten.


Trött var jag men det är ju inte så konstigt..

Träffade mina goa fd kollegor

på nova efter jobbet

det blev lunch och kaffe

hade en underbar eftermiddag

 Idag var alla utom mats lediga.

vi sov länge..

gött


Idag ringde också johan

Han berätta att det kommit ytterligare ett brev till målsman för fabian

till dom där uppe

ringde posten men fick inte rätt på det.

än.. Han på posten lovade att 

 prata med sin chef

så vi får se hur

det går

ja imorgon är det dax för jobb igen..

2 nätter

denna veckan hoppas på lugna nätter



Ja sen är det snart Emmelies födelsedag

lilla gumman blir stor..

myndig.. 18 år


min lilla kicka..:D 


haha

ja tiden går så fort alldeles för fort


nä nu ska jag fortsätta

Att klaga på min nacke..


så 

tjingeling



kramizar på er



Ovido - Quiz & Flashcards