Fabianmamma

Alla inlägg den 15 februari 2011

Av Ewa - 15 februari 2011 23:30

Nu var det ett bra tag sedan jag uppdaterade

Men det har hänt en hel del 

Men jag kan inte berätta mycket

vill vänta 

Men så småningom  så får ni veta 

jag lovar..


Men en sak kan jag ju säga

det är att i helgen var vi på 

studiebesök/ öppet hus på 

Östra strö skola.

där ev Fabian ska börja

till hösten


jag tror det blir det i allafall.


sen så ska jag byta helg så from den 28 ska jag jobba mostavarande helg för tillfället..

Men jag har begärt att få gå upp till dagtid. Eftersom vi inte har 

boende så det behövs inte 2 nattpersonal.



Men mer får ni veta så småningom..


det har även varit alla hjärtans dag

Men man fick inga blommor

men jag tar dom hellre en annan dag när jag inte är beredd på det:D


På fredag fyller min lilla älskade dotter Emmelie 18 år.

stora flickan.


Men det ska vi väl hoppas på att det blir innan man är här inne igen..

nä nu ska jag fortsätta här....


Ha det bra ..

kramizar


 



Ovido - Quiz & Flashcards