Fabianmamma

Alla inlägg den 1 januari 2011

Av Ewa - 1 januari 2011 22:17


Det är dagens datum

årets första dag

Årets första inlägg

ja vad ar då hänt sen sist jag skrev

 

Ja vi åkte till malmö igår

sov på hotell

härligt

mysigt

helt underbart..

frukosten var god..

Jag och fabian har redan pratat om när vi ska göra det

nästa gång..

jag sov som en stock inatt

 

härligt

jag kan bo där mer..

synd bara att det bara var en natt..

 

Ja igår var vi ju hos henke

det var mycket trevligt..

hade en trevlig kväll

och det var god mat..

potatissalladen ska vi inte prata om.. varm

mums..

 

 

ja idag när vi skulle åka hem tog vi tåg.

ja det var ju så att det skett en olycka på

stationen så ädr stod

5-6 brandbilar och 4 polisbilar

Det var ett tåg som hade kört in i stoppet

och tur var så var det bara lokföraren som

var där..

 

 

 

så här såg olyckan ut..

 

nä nu ska jag göra annat..

ex kolla på mamma mia färdigt..

 

 

 

kramizar

 

Ovido - Quiz & Flashcards