Fabianmamma

Alla inlägg den 2 januari 2011

Av Ewa - 2 januari 2011 13:34


Min mamma

idag är det 17 år sedan min älskade lämnade

detta jordeliv

efter en tids sjukdom

men i mina tankar finns hon dagligen

Hon var min bästa vän

jag kunde prata med henne om precis allt

och det saknar jag..

för det finns ingen jag kan prata precis allt om

även om jag har några riktigt nära vänner

som Eva bl.a

 

jag vet

att hon hade älskat fabian.

och även

Emmelie och johan men dom hann ju träffa

även om det inte var så mycket

 

 

Men som sagt tanken är där alltid

 

 

annars idag så är det lugnt

sista lediga dagen

Emmelie ligger och snarkar i soffan.

hon har blivit förkyld.

 

annars ja man kanske ska röja lite idag.

kanske ta en promenad

och så blir det kotlett

och ris till middag..

 

nä nu ska jag göra lite annat.. ha en bra dag

kramizar

 

 

Du finns i mina tankar..

 

Älskar dig

saknar dig

 

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards