Fabianmamma

Alla inlägg den 17 januari 2011

Av Ewa - 17 januari 2011 00:04

Fortfarande ont i höften och 

har också blivit förkyld

ska sart gå och sova.

Och så är det nu vecka..

jag är hemma måndag och tisdag med så jag kan bli frisk

jag hade tuppeware party trots min förkylning

Ja sen så var fabian på sin första taekwondo träning  det tyckte han var kul.

tror att min kära bror att det är kul att han börjat träna det.

Efter som han tränade det när han var yngre.


Ja annars har jag haft Sara här både fredag och söndag


Imorgon ska sara på sin praktik för första gången 

och Emmelie ska på sin och Fabian ska på dagis 

ev ska jag träffa min goa vän 

Eva G också

Vi får se om hon kommer ihåg det:D 

nu ska jag se om jag kan hitta sängen..

Ha en bra kväll och dag.. 



natti

kramizar

Ovido - Quiz & Flashcards