Fabianmamma

Alla inlägg den 31 januari 2011

Av Ewa - 31 januari 2011 23:30

Denna månaden 

dom bara springer iväg. 

snart är det Februari.


Ja nu är det 18 dagar kvar till min lilla tjej 

blir 18 år.

usch känns som det var igår hon föddes.

tur jag har fabian kvar som liten 

fast han börjar ju också bli stor


Han börjar skolan till hösten:(

min lille kille..:D

Ja i helgen har vi varit på kalas.

lördag var vi hos J och firade henne

sen hade jag en visning ..

och igår var vi hos Eva och firade henne

nu är det bara jobb denna veckan som gäller i stort sett..


Har idag ringt och pratat

lite jobb..

hoppas på att få något annat snart..D


skulle vara kul att jobba dag igen:D

längtar till dess.

har även bestämt träff nästa vecka med några gamla vänner..

från förra jobbet..


hoppas nu att alla håller sig friska..:D


nä nu ska jag fortsätta här på jobbet ha det gött.

kramizar..

 

Ovido - Quiz & Flashcards