Fabianmamma

Alla inlägg den 10 januari 2011

Av Ewa - 10 januari 2011 23:37

Så skönt det är

har man 2 dgr ledigt

Idag märktes det att alla kommit igång att jobba igen som vanligt.

för när jag åkte hem imorse så var det

långa ringlade ljus på 22.an

 vita mot lund och röda 

mot Kristanstad

ja det var all trafik som körde 

så mycket har det inte varit 

under hela julen..


Idag började fabian som sagt på förskolan

han tyckte det var kul..

Emmelie började sin praktik,


sköönt att allt är igång igen

 Annars idag 

ja jag har inte sovit 

men jag var i lund hos Lina och träffade henne och agnetha

det var så länge sedan 

 jag träffade dom .. Trevligt

ja sen var det hämta på praktik och dagis och så hem och laga mat.

sen har jag slappat i soffan...


bara tagit det lugnt.

 och nu är det snart

dax för sängen..

för nu är jag trött


nattizar.. 

Av Ewa - 10 januari 2011 01:05

Ja nu är det sista 

arbetspasset denna omgången

ska snart gå och torka golvet i köket 

men först lite uppdatering här.

ja idag har det inte hänt så mycket


Sovit länge. det behövdes


ätit god mat som 

min älskade man hade gjort. 

enchilads med hemmagjorda tortilla bröd

och det är helt klart att han ska göra om det igen.

För det var sjukt gott

Ja annars har det som sagt inte hänt något

jo fabian drattade på ändan

Nä han skulle iväg med pappa till L och L


Emmelie var i Lund i dag med sara

och då hade hon också trillat

det är glashalt ute.

tycker det är väldigt dåligt

att dom inte sandar  eller saltar

På parkeringen på jobbet skulle man kunna ha skridskor

det hade nog varit bättre

mindre risk att trilla då 

kasnke


ja imorgon börjar ju allvaret igen för barnen..

Fabian blev jätteglad när jag berättade

att han skulle på förskolan igen

han har längtat

så jag får nog problem att få hem honom imorgon..

Emmelie ska ha praktik

skönt för hon tycker om att vara där.


Ja nu vet jag inte mer vad jag ska skriva.

men vi ses och hörs imorgon..


kramizar


Mina goa älskade vänner

Ha en bra dag..

 




Ovido - Quiz & Flashcards