Fabianmamma

Alla inlägg den 7 januari 2011

Av Ewa - 7 januari 2011 00:46

ja det kan man säga  

mådde jag inte kasst innan så gjorde jag det nu när man såg på tv;n

Idag så har det snöat lite och framför allt blåst

så snön låg inte stilla på sin plats

sara har varit här sedan igår ska vara här till idag..

Idag har man inte gjort mycket.

börjar bli förkyld 

Och jag jobbar i helgen..:( blä..

vet inte om jag är så sugen egentligen men det är ett måste

ja annars har vi bara haft mys dag

Jag måste bli färdig med att bjuda in folk också till mitt 

tupperware party som jag ska ha på

lördag nästa vecka.

ja man får se hur många som kommer..


om någon kommer

Vill ha någon iallafall som kommer hit..


Nä nu orkar jag inte mer..

vi hörs en annan dag..



kramizar




Ovido - Quiz & Flashcards