Fabianmamma

Alla inlägg den 9 januari 2011

Av Ewa - 9 januari 2011 00:43


uppdaterat

här på ett litet tag..

Men nu kör vi så det ryker..*S*

Ja idag sitter jag på jobb igen

det är andra natten nu..

har en kvar sen

 idag sov jag till 14.40

sen kom min syster och lämnade kvitto på en julklapp

som hon hade köpt till emmelie men som var i minsta laget

 

Igår läs fredag

så fick vi äntligen inkopplat pelletsbrännaren

så det är skönt..

nu drar det inte så mycket el.

 

Idag läs lördag var vi hos

petra och firade hennes 35 årsdag

och så träffade vi det lilla nytillskottet

Jakob..

det lilla knyttet var så sött

 

träffade även Pernilla som hade en sn söt liten kula på magen

Det är ju inte utan man blir smått sugen men det är ju försent nu.

 

 

Ja annars har det väl inte hänt så mycket

Fabian ska börja på dagis läs förskolan

på måndag nu har han varit hemma sedan den 21 dec

så det är ju ett tag sedan..

 

och Emmelie börjar också.

på måndag då är det dax med praktiken igen..

 

 

ja här händer ju inte så mycket nu

snart är det så ledigt

ska se om jag ev kan träffa agnetha på måndag och så blir det även ev lina då..

vi får se..

nä nu ska jag

se och göra lite här..

ha det gött

 

förresten nu har vi plus * och regn så nu försvinner nog den mesta av snön..

kramizar

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Lite töbilder..

Ovido - Quiz & Flashcards