Fabianmamma

Alla inlägg den 1 november 2010

Av Ewa - 1 november 2010 19:55

   

     


Så här läskig ser min lille hjärtegryn ut på halloeen festen hos sin kompis..





  Min stora kärlek





 



Min senaste outfit



Ja nu fick ni bilderna jag lovade er:D

Idag är jag ledig..

skönt laddabatterierna inför utbildningen imorgon...



nä nu ska jag fortsätta att se.

 biggest looser sverige..



Kramizar

Av Ewa - 1 november 2010 01:01

Ja första dagen

lite drygt är det

inatt är sista natten denna helgen

har snart jobbat 3 nätter men

va sjutton imorgon är jag ledig och sen är det

dax för kurs på tisdag.


Visningen jag hade inbokad imorgon blev tyvärr Inställd/flyttad

pga av sjukdom

jag hoppas att jag håller mig frsk nu när jag träffar så mycket

människor


Idag(läs igår)

var Fabian på halloween fest.

läskig såg han ut.

Emmelie som hade stylat honom.

 ja hon är riktigt duktig på det.


Denna veckan är det lov för hon rumpefisen:D

haha hon blir noog sur om hon ser att jag kallar henne förd det här..


Men det får hon ta..

ja fabian ska vara på föskolan

i allafall mån-tors denna veckan


är det väder och ingen fotografering på förskolan så

ska vi träffa min goa kollega M och hennes barn

och åka till skånes Djurpark..


Kan bli kul




Denna veckan blir det endast 3 visningar eftersom

jag fick imorgon avbokad.


jag ska se om jag kan få in ett litet kort på

vår lille kille ,,



kramizar så länge..



Ovido - Quiz & Flashcards