Fabianmamma

Alla inlägg den 21 november 2010

Av Ewa - 21 november 2010 21:49

Ja det är just vad denna lediga helg har gjort.

rent för snabbt.


Ifredags

så var fabian på förskolan.

jag lämna Emmelie på praktiken sen hem till Eva T 

på en kopp Te

Kl 11 var jag hos min underbara coach Eva Göthe på fika

bullar och kaffe och en massa roligt snack.

Hämta Emmelie  vid 2 sen hem röja lite-

Hämta Fabian på Förskolan

Sen körde han och jag in och handlade mat

och lite på apoteket röda näsan..

Ja ibland tar det slut här också..

Sen hem och laga mat

lite mys vid tv:n och sen en hyfsat tidig säng..

Ja jag hade ju inte sovit på dagen efter jobbet.

sara sov också


Lördag.

Vaknade åt frukost

röjde lite.

stack till S.sandby och var på tupperware party hos min goa kollega Maria.

 Emmelie och sara var uppe tidigt

Wohow det är inte ofta..:D

Sedan hemmåt i ilfart

 stannade bara till vid andersson ica för en snabb extra inköp.

Ja varför denna stressen..

skulle ha ett Oriflame party

och tjej kväll

hade fixat så att Fabian och mats

inte skulle vara hemma

dom åkte buss och tåg till

malmö


dom var och såg Sammys äventyr i 3D

och dom tyckte den var bra.

sen åt dom mcdonalds..


Ja och tillbaka

 till mig

tyvärr var det 5 st som bokade av partyt så vi blev bara en

liten skara men det var jätte trevligt.

vi hade lite mat och vin och cider

och en massa snack och skratt

kommer bilder sen:D


söndag

Ja då var det också nästan stress.

idag sov jag till 09.20 men låg kvar i sängen och ,myste

mats sov till 9.40 det var ovanligt:D


Sen var det frukost

fixa och packa presenter

för fabian skulle på 2 kalas idag

Först till N vid 11.30

det var kul tyckte han.

sen var det dax att

åka till nästa kalas.

Till M där var det full fart med.

fabian ville inte åka där ifrån.

så han blev lovad att få komma och leka någon mer gång

Under tiden Fabian var hos M var jag i lund

Lämna Eva vid jobb och levererade partylite produkter till En värdinna

sen in på city gross handla

ja det var ett jäkla handlande på mig

Men vissa saker tog slut denna helgen

Hem hämta F och M

sen hem och laga mat

kyckling wok med stekt ris.

kl 17 åkte jag och Emmelie och Sara hem till eva göthe

skulle kolla det nya ledarpaketet och vad fina saker det fanns..:D

Sara fick köpa en buddha också som hon var sugen på länge:D

ja sen var det hem satt och kolla över mina visningar behöver ha några till:D

Fick en i januari av Eva med.

Och nu sitter jag här har haft en kvällsfika också

Mats och fabian har lagt sig vi andra 3

Ja sara sover här i natt med..

Hon har varit här hela helgen:D


Ja så det var min eller vår helg nu är det jobb hela veckan..

Förrutom på onsdag och torsdagMen det tar vi då..

Cýa


kramizar



    Fabian i fredags  glömde ju skriva att han tappade sin första Tand.   Jag efter oriflame sminkning.. Najs i like..   Eva första gången som jag såg henne sminkad och jag har kännt henne i många år.   Sara färgar hår

  Emmelie färgar sitt   Fabian ringer och pratar med sin bror..   Ytterligare lite snack. med honom..

sin johan...


Ovido - Quiz & Flashcards