Fabianmamma

Alla inlägg den 13 november 2010

Av Ewa - 13 november 2010 22:03

Ja det är frågan

ska jag sälja min bil??

Jag vill ju ha en kombi med drag

behöver en större bil

imed jag ska få plats med alla mina fina saker som jag konkar runt på hemparty försäljning

mannen behöver en  mindre bil som han kan övningköra med töserna men jag vill absolut inte ha hans skrot..


Vi får se vad som händer.


Idag blev vi bjudna på middag hos min syster

det är inte ofta kan jag säga..

Eh tror det var första gången på 15-20 år



Men tack för maten det var gott


Idag har min älskade dotter åkt på bio med hennes chef och familj

och dom ska se SAW

Den vill inte jag se för allt ivärlden




Annars idag..

Min goa fd kollega Ztina fyller år idag ..

hip hipp hurra

och hennes lille kille är 6 månader också idag..


Och sen fick jag reda på att en annan tjej som har varit vikarie på min förra arbetsplats fick en liten tjej idag..

grattis  E till din lilla tjej...


så kul

jag älskar alla dom här små söta bebisarna som kommer runt omkring en:D



Nä nu ska jag ta och slöa lite i soffan här

och kolla på

liar liar

vilket inte är bra i heller

trista

tråkiga

filmer

dom

har

tv

nu..




Ha en bra dag

kramizar

Ovido - Quiz & Flashcards