Fabianmamma

Alla inlägg den 25 november 2010

Av Ewa - 25 november 2010 14:25

  En som trotsar vädret..             lite vinter bilder från tomten:D

Av Ewa - 25 november 2010 10:51

Jag heter Ewa och är 40 år

men läs 22..

bor mitt i skåne med min underbara familj.

Man och 3 barn

ja dock bara 2 som bor hemma'

Johan är 19 har flyttat hem till sin flickvän

i lidköping

sen har jag

Emmelie hon är 17,5 år

bor hemma och går 2:a året på gymnasiet

Har praktisk på gatuköket här hemma vid och stortrivs.

Sen har jag lillemannen

Fabian det är ju egentligen därför min blogg heter så.

Han är 5 år och ett blont yrväder

Går sista året på förskolan

och han älskar personalen där.

ja det gör jag med för dom är helt underbara..

bättre kan man nog inte få.


och så har vi min älskade mats.

Vad skulle jag göra utan honom..

ja ibland kan man ju undra.

vi har varit tillsammans i snart 21 år.

till nyår har vi varit förlovade i 20 år

och så har vi varit gifta i 17 år det var vi i september.


Jag jobbar som undersköterska/ handledare på ett gruppboende i lund på natten.


och sen har jag en underbar hobby/fritidssysselsättning

 Jag är oberoende partylite konsult

Det vill säga jag är ute på hemparty försäljning.

Där får jag mitt sällskap tillfredställt

Jag träffar många nya fina människor

och det är jättekulPartylite är doftljus och ljustillbehör.

och nu har jag fått den nya katalogen och den är såå fin..

många nya saker

många glada färger jag blir så glad..


så det var lite om mig och min familj..


cýa



Av Ewa - 25 november 2010 00:55

Dag 1- Presentera mig själv

Dag 2- Min första kärlek

Dag3- mina föräldrar

Dag 4- Det här åt jag idag

Dag 5- Vad är kärlek?

Dag 6- Min dag

Dag 7- Min bästa Vän

Dag 8- Ett ögonblick

Dag 9-Min tro

Dag 10 - Detta hade jag på mig idag

Dag 11- Mina syskon

Dag 12-I min handväska

Dag 13- Den här veckan

Dag 14- Vad hade jag på mig idag

Dag 15-Mina drömmar

Dag 16- min första kyss

Dag 17-mitt favorit minne

Dag 18-Min favorit födelsedag

Dag 19- Detta ångrar jag

Dag 20- den här månaden

Dag 21-Ett annat ögonblick

Dag 22-Det här upprör mig

Dag 23- Det här får mig att må bättre

Dag 24- Det här får mig att gråta

Dag 25- En första.

Dag 26- Mina rädslor

Dag 27-Min favoritplats

Dag 28- Det här saknar jag.

Dag 29- Mina ambitioner

Dag 30- Ett sista ögonblick


Detta hitta jag på mitt extrabarns Saras blogg..

tyckte den var lite fräck ta gärna efter den:D

Kramizar..

Ovido - Quiz & Flashcards