Fabianmamma

Alla inlägg den 26 november 2010

Av Ewa - 26 november 2010 12:51

Ja idag är det Linus dag

Och jag satt här och rätt som det var så kom jag på

min lille kille heter ju det i 2:a namn.

 så grattis min lilla kille på din namnsdag


Ja annars så är det jobb idag.

hela helgen ska jag jobba..

imorgon ska fabian på kalas och så kanske det blir bilbyte i helgen..

Men det återstår och se..

kan ju hoppas:D


Igår har Emmelie och jag julpyntat och ja.. Jag har sytt ett par gardiner igår till fabian:D

Kanon.. Det gick bra.


Så nu har vi gardiner med tomtar på och så har vi så fina

stjärnor i fönstret..

Det är mysigt och så är det ju snö ute.

Vilket gör det till en bättre stämning..


Sen måste jag säga en sak..

Jag har nog omvänt min älskade man med mina partylite grejor

Innan har han inte velat ha några

ljus och saker-

Men igår så

Fråga han att ni om han jag hade något som han kunde ta med till

jobbet för att få lite ljulstämmning så nu har han

en konturljuslykta

och pepparkaks doft med votivljus.

och en julduk tog han med sig.


och naturligtvis fick han en katalog med sig också--

*L*


Ha en bra eftermiddag.



Kramizar




Av Ewa - 26 november 2010 11:06

Ja det är ju fråga nr 2 på min lista


Det kan ju vara känsligt.

När ska man räkna det som sin första kärlek..

ja jag var väl 5 år

Han var 4

Jimmy hette han.

Var vår granne och min dagmammas son.

Idag har jag ingen som helst kontakt med honom, tänker aldrig på honom eller något så.

Men det kanske inte räknas när man är så gammal..


Annars den som bör räknas är ju dock Björn som jag var tillsamans med när jag gick i 5:an

det var min bästa klasskompis storebror.

vi var tillsammans ett par månader


ja det var väl min första riktiga Kärlek..


Vem var er första Kärlek

ni som läser min blogg?




nä nu får ni ha det så bra tills nästa gång


c`ya


Ovido - Quiz & Flashcards