Fabianmamma

Alla inlägg den 24 november 2010

Av Ewa - 24 november 2010 03:42

Jepp det är det till jul afton

som jag längtar dit.

ska få fira jul med min stora son

Det är ju inte så ofta vi prtar eller träffar varandra längre sen han flyttade upp till Lidköping.



Idag var jag på regionsträff

Härligt fick se många nyheter från nästa års katalog

och fy vad sjuk man blir.

det är färgglatt kan jag säga er..

Najs..


Jag vann en jätte fin sak idag.

Vinröd elegans storm lykta

Den är så jäkla fin..


Fick reda på en sak till idag.

vår konferans är i göteborg i år..

alltså det är ju bara så jäkla kul ..

den är i augusti

så jag ska helt klart dit..


Fan alltså vad man kan vara glad:D

Nu ska jag vara ledig från jobb i 2 dgr

men jag ska jobba med partylite naturligtvis


Ja och nu är det vitt på marken.

mysigt så länge det inte är en massa halka så:D

Nä nu får ni ha det bra så länge..


bilder kommer nog imorgon på min fina lykta..



c,ya



kramizar

kör försiktigt i vädret..





Ovido - Quiz & Flashcards