Fabianmamma

Alla inlägg den 29 november 2010

Av Ewa - 29 november 2010 02:00

Ja nu verkar det inte bättre än att man börjar bli förkyld igen.

Jag orkar inte en gång till..

Ja så var det nästa fråga..


Vad är kärlek.

Ja det är något fint varmt härligt..

Helt underbart.

Man kan ju känna kärlek på olika sätt

Till ett barn; till ett djur,

Till en partner.

Och jag känner kärlek till min patner till min älskade man Mats vi har snart varit tillsammans i 21 år, Och jag blir fortfarande varm i hela kroppen när jag ser på honom och när han rör vid mig,


Men sen känner jag kärlek til mina 3 barn..

JAg älskar dom mycket..

Fast ibland kanske dom inte tycker det:(

Fast så är det..

Jag älskar er mycket..


puss på er.

Min älskade familj..


nu ska jag snörva vidare i mina sysslor..

C´ya


Kramizar

Ovido - Quiz & Flashcards