Fabianmamma

Alla inlägg den 8 november 2010

Av Ewa - 8 november 2010 19:17

Att vara mätt.

hade god mat idag.

stekt pangasiusfile som är örtstekt

och kokt potatis

en god sallad till det.



Annars idag har jag tagit det lugnt det ända  är att hämta och lämnat min älskade son på sitt älskade dagis.

Han har varit hemma nästan en hel vecka..

 Idag fick fabian cykla till dagis.

och jag fick promead dit..

kallt var det...




så nu är det biggest loser som gäller och lite facebook

sen får vi se vad vi annars gör

nä nu ska jag fortsätta att se tv..

ha det så länge..




host host..



Kramizar

Av Ewa - 8 november 2010 01:21

önska sig i julklapp

ja den frågan får man varje år av barnen

och dom får samma svar och det är inte omtyckt..:D




För svaret är snälla barn och fred på jorden


men det vill och kan dom inte ge en..

så ja vad ska man då önska sig..




har ni någotförslag??

inga smycken för det kan jag inte ha direkt..



ja jag får fundera mycket på det..


ljus??

nä det säljer jag ju själv


ja jag vet inte nu..


tänk tänk tänk.....



Kramizar


och god natt


Ovido - Quiz & Flashcards