Fabianmamma

Alla inlägg den 10 november 2010

Av Ewa - 10 november 2010 13:02

LOUISE

Jag lova dig att uppdatera.

så här kommer det

idag fick jag min guldstjäna

den får man när man går ner sammanlagt

3 kg


Idag blev det -0,8

så nu har jag gått ner 3,4 kilo på 3 v så det är ju bra..

detta var 3 vägningen efter starten

så nu har jag bara 6.6 kilokvar till mitt första mål.


Jag vill ju ha gått ner 10 kg till nyår helst men jag tar det som det kommer.


Min förkylnig sitter fortfarande i sig

så man mår ju samtidigt inte riktigt ok..

men man får ta en dag i taget.




Kära M  de mate du åt härom dagen var inte rent för mycket points eller propoints som det nu heter så fint...:D



Ja annars

mats jobbar Fabian på dagis hos sia gysar:D

Emmelie hemma och sjuk och jag hemma.


Imorgon är det mammografi

jippi.. eller not.. få betala för att någo ska klämma på tuttarna..

när man kan få det gratis..:D


usch nä det är bra att dom gör det.

ma vet ju aldrig..


har köpt  en massa clips ramar smet inom leksaks affären

för att spana julklappar



10*15

för 3 kr /st så det blev 20 st..

så nu ska det göras en massa foto  



kul kul

nä ha det så bra nu ska jag hitta på annat..




Kramizar

Ovido - Quiz & Flashcards