Fabianmamma

Alla inlägg den 3 december 2010

Av Ewa - 3 december 2010 00:43

Tant-Test Rubrik

Sorry, du är en WANNA-BE-TANT

Sorry, du är en WANNA-BE-TANT

Din livsstil behöver fortfarande finputsas en aning. Kanske har du en fräck tantig vintagelook och inreder ditt hem med coola retroprylar från loppis men det räcker inte enda fram. Det är definitivt tantvarning på gång, men du måste våga ta för dig lite mer om du ska bli en riktig tant.

Av Ewa - 3 december 2010 00:21

ja min bästa vän är Eva törnblad vi har varit vänner i många år

sedan våra tjejer gick i förskolan ..

eller ja kanske lite innan.

och nu går dom i gymnasiet 2 året..

Vi har varit vänner i vått och storrt och vi ställer upp för varandra när vi kan.


Jag vet inte vad jag skulle göra utan henne

eller jo det vet jag men livet skulle inte bli lika roligt.

vi har haft skit skoj ihopa.

varit i stockholm sjungit i kör

och ja en massa annat också

Men hon är bundentill familjen på ett annat vis också..

hon är nämligen gudmor till Fabian.

så det kan hon inte komma ifrån...


Men det vill hon nog inte i heller:D

det är min bästa vän..


  Min bästa vän.



Jag läste min svägerskas blogg idag.

Hon tyckte att min var fin jag har ju fått gjort om den lite..

och det är min kära dotters förtjänst


hon har fixat den..

Och den avspeglar fabian så himla bra.

han älskar Bilar



Hon skrev också att hon skulle baka och jag blev så sugen på hennes hästskor och choklad cigarrer.


Men det får ju vara så...


nä nu får ni ha en bra natt och så ses vi kasnke senare..


kramizar

cýa


Ovido - Quiz & Flashcards