Fabianmamma

Alla inlägg den 12 december 2010

Av Ewa - 12 december 2010 03:07

Ja han där uppe vet inte riktigt hur han vill ha det.

så det blir nog ingen hit att köra hem


man får se hur det går.

ska bli skönt att komma hem och få sova i alla fall.

sen har man en natt kvar innan det är tid att få vara ledig 2 nätter


Jag måste också idag se och ordna en  julklapp hit till jobb

vi får se vad man kan hitta på till den personen

Jag har så svårt att veta vad man ska köpa

50 kr får det max kosta och jag måste ha ordnat det till idag.


Ja senare till ikväll alltså.

Vad mer händer

??

Ja det är 3:e advent

Måste se om man kan få bilen fixad.

behöver ju ha den i ordning till måndag

då jag lämnar tillbaka den fiina bilen.

synd


En toyota verso Är det.

 


Så här fin är den:D

6-växlad 

mm sån skulle jag kunna tänka mig att ha

ingen som känner
för att ge mig en sån.D


nä nu ska jag snart åka hem och lägga mig i min sköna säng.

Eller ja jag får vänta nästan 2 timmar till

Se om mannen är uppe och hemma,

man vet inte hur det är:D


kramizar

alla mina goa vänner


Ovido - Quiz & Flashcards