Fabianmamma

Alla inlägg den 18 december 2010

Av Ewa - 18 december 2010 21:07

JA det blev inget idag.

men jag fick städat

och gjort mat

grillspett och ris och brunsås

nu är det kaffe och lördagsgodis

och film inception

Med leonardo di caprio inte speciellt bra

så det kanske blir en tidig kväll idag med man vet aldrig.

annars sitter jag och läser lite bloggar och sitter och kollar på facebook..

och bara slappar

ni får ha det bra det är nog sista inlägget ikväll..

ha det bra..

kramizar

Av Ewa - 18 december 2010 13:42

Ja det är det nu.

idag har vi haft

en långfrukost

Mysigt

igår var jag jätte trött

konstigt nä..

kan jag inte påstå

gick i säng redan 21.30

Och det var tidigt i allafall för mig.

men sen har jag inte sovit något sedan i torsdags eftermiddag

Varför

jo för att jag jobbade ju natten till fredag och senvill jag komma rätt på dygnet

så då brukar jag försöka att inte sova.


idag blir det troligen lite städ och sen så ska vi baka pepparkaka tror jag om man orkar komma igång:D

Men vi får se vad som händer tänkte sen sätta in lite bilder på vår fina snö och lite annat .

det kommer ju lite vitt idag men ja nu få jag sluta här. har annat att göra

kramizar


Ovido - Quiz & Flashcards