Fabianmamma

Alla inlägg den 25 december 2010

Av Ewa - 25 december 2010 19:37

Känns lite fel att skriva god jul

för den är ju i stort sett över..


Ja jag ska jobba i natt så det är snart tid att åka

i morse var jag uppe tidigt

kl 06 min stora son Johan och Rebecka hans flick vän

skulle åka hem till lidköping. Eller ja dom skulle in om karlsborg och fira jul med rebeckas mormor

det känns tomt redan


Igår var det julafton och det firades här hemma.

Min syster och hennes familj var här hemma.

God mat

fina presenter

och allmänt mys.

ja det är underbart.


Ja vad fick jag i julklapp??

kan ni gissa?


Jag fick en kaffe maskin

dolce-gusto

mm gott

latte maciatto

smaskens


sen fick jag en färg-laser skrivare

av min älskade make..

ja kaffemaskinen

fick jag även av min man


ja av Emmelie fick jag

En pocket bok

en mapp med plastfickor som jag kan ha mina partylite grejor


johan och rebecka fick jag en

ljushållare med reflection (spegel) på baksidan

och ett block spiralkub


av sara fick jag en

termomugg  med färgglada prickar

och  röda  dekorations stenar


min syster fick vi ett spel

helt överens

det blir nog kul

och vars en burk med kakor

av kristina. josefin och björn

fick vi julkaffe och skorpor och lite nötter och clementiner


en helt underbar jul


Jag älskar min familj..

ha det bra .

kramizar



Ovido - Quiz & Flashcards