Fabianmamma

Alla inlägg den 13 december 2010

Av Ewa - 13 december 2010 01:53

Är det idag men jag kommer inte att få se ngon riktig lucia mer än kanske på tv:n idag


Fabian har inget lucia tåg på förskolan i allafall inget som vi föräldrar får se och vara med på:(

det beror på renoveringen:(


Detta var ju sista året som det var lucia för Fabian på (dagis) Han börjar ju skolan nästa år.


Men nu är det i allafall sista natten denna helgen sen får jag vara ledig i 2 nätter skönt.

familjen har pratat om att dom tycker att jag ska jobba dag igen.

och det hade väl inte varit fel kan jag ju säga--


Ja vi får se hur det blir med det..

hade kunnat vara kul:D

kanske

snart är det jul.

mm vill bara vara ledig..

ångrar mig lite att jag inte tog ledigt hela julhelgen.

men samtidigt är det goa pengar..


Ha en underbar dag

nu ska jag fixa med annat här:D


kramizar



 


Ovido - Quiz & Flashcards