Fabianmamma

Alla inlägg den 17 december 2010

Av Ewa - 17 december 2010 18:25

Det kan man väl säga..

nästan 35 cm snö

och stora högar med snö som dom skottat upp i högar

Mer snö kom nu idagoch så har vi ju

haft lite musik på spotify och ja vad har det varit..

jo julmusik

och då bland annat

carola för hon kan sjunga julmusik så man kan säga vad man vill om henne.

Men det är hon duktig på.

Men den bästa julmusiken är sean banans låt

"gott nytt jul"

idag är jag rätt trött ja vad beror det på

har inte sovit idag.

Ja jag vet det är inte bra,.. Men annars kan jag inte sova inatt..

Blir nog lite pepparkaks bak imorgon

tror jag men det får vi se då!!

kramizar nu ska jag fortsätta med maten:D



Av Ewa - 17 december 2010 01:29

Ja det kan man väl säga.. idag är det den 17 dec

inte Många dagar kvar till jul och man har en massa att göra.

 

Ja I alla fall så har jag fått semester

så nu jobbar jag bara inatt sen är det inte dax förrän den 25:e

 

så skönt för då hinner man lättare med vad man ska göra.

Annars så var jag på viktväktarna i onsdags.

1,2 gick jag ner. så nu har jag nått mitt förstra mål

och ja jag kommer ju inte riktigt att nå mitt mål

Jag ville ju gå ner helst 10 kilo till nyår men det gör jag inte.

Men jag ska inte ge upp.

idag ska emmelie till praktiken sen har hon måndag ocskå sen är det lov för henne.

Ja och sara ska sova hos oss.

Eva jobbar inatt

Men det är ju mys som vanligt:D

 

Ha ha nä nu ska jag jobba lite här.

förresten det har kommit nästan 20 cm  snö idag

så det blev buss in och fast än jag åkte 19.16 så var jag inte på jobb förrän kl 20.55

 

 

Ha en underbar dag:D

 

 

kramizar

 

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards