Fabianmamma

Alla inlägg den 5 december 2010

Av Ewa - 5 december 2010 22:35

Ja jag är ju kristen

men jag går inte i kyrkan varje vecka

ja inte varje månad i heller.

Men mina barn är döpta i kyrkan och jag är konfirmerad och vidg i kyrkan.

Johan är även han konfirmerad.

men visst finns det vissa högtider som jag tycker är fina som man gärna går i kyrkan och det är ju framförallt julen.

den är ju finast.

 Men annars tror jag faktiskt på något efter detta

men vad vet jag inte.


Menjag tror inte att det bara slutar när vi tar vårt sista andetag.


annars idag har jag

varit på julklappsjakt igen hittade några få saker:D

 men det är ju bara en liten del..

kommer väl fler saker..

igen.

så småningom..

nä nu är det snart sängen..

ha en bra natt så ses vi nog imorgon..

kramar

Ovido - Quiz & Flashcards