Fabianmamma

Alla inlägg den 8 december 2010

Av Ewa - 8 december 2010 16:34

Var på viktväkatarna idag

hade gått ner 1,1 kg

det var faktsikt najs.

Jag trodde jag hade gått upp hade inte varit där på 2 veckor,

Men det var ner iallafall.

annars har jag jobbat dessa 2 dagarna son har varit nu.

i går sov jag 3,5 timme för vi skulle ha ett möte med jobbet.

Så det har ju inte blivit så många timmars sömn dessa 2 sista dygn så jag tror att det blir en tidig kväll faktiskt

Men man vet ju inte.

så nu vet jag inte vad som annars händer idag.

jo sista avsnittet av grays anatomi tror jag att det är.

och bonde söker fru:D


snart kommer mannen hem och vi ska laga mat. Emmelie är med sara och handlar julklappar

och fabian han harnog somnat skulle jag tro.

tittar på tv:n där uppe


Så nu ska jag gå och göra något.. ni får ha det bra så länge kramizar..




Ovido - Quiz & Flashcards