Fabianmamma

Alla inlägg den 11 december 2010

Av Ewa - 11 december 2010 05:39

Sitter jag här på jobb.

fick starta redan kl 18.30 idag för att det var sjuk personal..

så tack M för dom timmarna extra..

Vad har annars hänt det senaste dygnet

jo jag har jagat fatt en hyrbil genom min försäkring. så Jag är så glad att jag har den försäkringen.


gratis bärgning och så gratis hyrbil i 3 dygn.. Eller ja helt gratis är det ju inte för jag får betala bensinen och så har jag tagit en tillläggs försäkring på den.:D


Men jag betalar hellre 85 kr / dygn om det skulle vara något

än att jag antingen inte får assistans om det är något eller om jag krockar och det blir mitt fel så skulle självrisken bli ..

håll i er nu


är ni beredda

15000:-

ja ni läste rätt.

Men så är det också en jätte ny bil

EN toyota

Ja ni ska få en bild på den sen...

så får vi se

Vadni tycker om den:D

min dotter tyckte att vi skulle köpa en sån.. Jo kanske det men va sjutton det har jag inte råd till..


Men visst skulle det varit läckert med en sån.

6 växlar är där på den.

Nä nu måste jag fortsätta jobba. har ju lite drygt en timme till..

Ha en bra dag.

ska sova gott när jag kommer hem:D


Natti.





Ovido - Quiz & Flashcards