Fabianmamma

Alla inlägg den 14 december 2010

Av Ewa - 14 december 2010 22:05

Bilen alltså. 

Min man har lagat den:D

Ja, så nu hoppas vi att det håller.

Bränsle pumpen var det i  allafall

399 kr fattigare.


Men det var det värt.

Ja vad har hänt idag.

Jojag och fabian och emmelie har varit idag i malmö och handlat bildelar

tog bussen till malmö

och handlade på Biltema.


sen tog vi bussen till värnhem och gick en liten runda där..

Eller ja 3 affärer blev det bara:D

Hemköp = ströbröd och citron

Lagerhaus = blev inget  där

BR= Paper jam trummor

ja det sista ska ju inte fabian veta och det är ju tur att han inte kan läsa än..



Annars har det varit mys i morse och sen

ikväll har det varit matlagning..

Fisk och potatis och skirat smör..

Grönsaker och citron


Annars har det

annars har det inte hänt något

imorgon är det jobb och fabian ska på dagis..

viktväktarna  tänkte jag med,


Sedan får vi se vad som händer..

Av Ewa - 14 december 2010 00:05

Det är lite hur man vi se det..

Ja alltså inlägg för idag..

jag har inte gåttoch lagt mig så det är väldet sista

Eller är det de första för det är ju en ny dag.

Jaja strunt samma det är ett inlägg

Nu ska jag snart lägga mig måste se om jag kan komma in till malmö

idag/morgon

för jag ska till biltema och odna en bränsle pump

Det är till 90% säkert att det är det.


Så man kan hoppas på att man har fungerande bil till onsdag:D

Idag var jag ju och lämna tillbaka den fina bilen   

Vill gärna ha den kvar.. Den var riktigt skön att köra:D


Vinner jag mycket pengar så ska jag ha en sån..

helt klart.

Annars idag har jag köpt lite julklappar

och ett Lussete

jag tyckte det var gott smak av Apelsin och Saffran

Annars är jag och fabian lediga imorgon..

E hon fick julklapp av sin praktik igår/idag

snällt hon blev glad:D


Nä nu ska jag gå och sova.. ha en bra dag.

och natt..

Kramizar Natti...




Ovido - Quiz & Flashcards