Fabianmamma

Alla inlägg den 1 december 2010

Av Ewa - 1 december 2010 22:35

den viktigaste av alla.

Mina föräldrar..

Utan dom hade ju inte jag funnits

Tyvärr så finns varken mamma eller pappa i livet längre.


Men jag älskade dom eller ja det gör jag ju fortfarande.

Min mamma kunde jag prata om allt med.

och då menar jag verkligen allt.

Jag saknar henne så in i norden

Min älskade mamma. mina barns mormor min bästa vän..

Vet ni ibland hur svårt det är när man vill berätta saker som är väldigt jobbiga eller hemliga men man kan inte för någon kan bli sårad..

Man kunde alltid komma till henne..


älskar dig mamma.

gon gick bort alldeles för tidigt 1994 gick hon bort.

63 år gammal blev hon..

Pappa var snäll och hjälpsam ibland också för hjälpsam

när jag var liten var jag dock pappas tös.

Var alltid med honom i garaget om han skulle åka någonstans

 så satt jag sidan om honom i bilen ..

När jag var liten var jag många gånger med pappa på jobbet i garaget i lund min pappa jobbade med linjebussar..


min pappa gick bort 2006

den 6 maj på min stora son johans konfirmationsdag

Det var en väldigt jobbig dag.

Men jag fick lite "tröst" eller vad man ska kalla det.

Jag pratade med johans

präst Mikael som hjälpte mig lite i den mörka dag det var som egentligen skulle varit en glädjedag.

Pappa blev 76 år.

mina älskade ängla föräldrar

Ni finns alltid i mitt hjärta och tankar

 


Älskar er saknar er..




Kramizar



Av Ewa - 1 december 2010 00:10

För mig..

Jag körde fast i snön och skrapade hele min vänstra sida på bilen när bonden skulle dra loss mig.. tror dock inte att det blev såmycket repor. iallafall

Men där i mot så gick min backspegel åt skogen..


Så ja det får man väl se om man kan hitta på skroten..

Så jag skulle köra ner och hämta dottern men det gick inte.. så hon fick gå i snöstrormen hem + att hon fick gå in om och hämta fabian på förskolan..


OCh så får jag ju tacka min kära granne som gick ut för att försöka hjölpa mig att få loss bilen .

fick hem bilen på gården ja då hade batteriet dött.

Men min man lyckades få i gång det efter att han hade kommit hem från sitt jobb.

kristan skulle försöka hjälpa mig men lyckades inte..


Och sen skulle jag ju på visning men jag fick ju ta bussen till visningen och mats fick hämta mig..

som tur var så var det bara o löberöd men det fick ju bli en lättare packning..



Ja och så har ju jag blivit förkyld igen.

hehe inget kul..


Men nu till något roligare.

idag(igår) var jag med mina arbetskramrater på big bowl

och bowlade och åt julbord

Men innan dess så träffades jag och Maria och Lina på stationen och åt lite mat innan.  och så hann vi gå in en runda på jättekul och hade "jättekul" haha..

Men nu sitter jag hemma och tar det lugnt.. ska strax gå i säng..

ikväll orkar jag inte men det kommer bilder på bowlingen .. lowar er:D


Natti natti..


Kramizar

Ovido - Quiz & Flashcards