Fabianmamma

Direktlänk till inlägg 30 december 2010

Idag ja vi får väl säga så

Av Ewa - 30 december 2010 01:37

 

att det är ny dag även om kl är 01.30 lite drygt och man inte ska sova förrän kl 08.00

 

så är det ju ett nytt dygn.

Näst sista dygnet på detta år

2010

Hur ska man summera detta året.

 

<ja jag började ett nytt jobb.

Ångrar mig lite

ibland.

fast jag har fått en del nya trevliga kollegor

ni vet vilka ni är(hoppas jag)

jag bytte bil

vi var i stockholm

Johan flyttade hemifrån

Jag fyllde 40

jag miste några vänner

men fick några nya

Emmelie trivs bättre i skolan och har fått praktikplats

Jag började att sälja partylite

och fick lära känna en under bar tjej.. Eva G

man blir upprymd när man träffar henne

jag börja på viktväktarna och har gått ner en del i vikt

Jag började blogga

jag startade facebook

tror jag..

ja jag kommer inte ihåg om det var i år eller i fjor

johan fick körkort.

 

Jag och min älskade man

har varit tillsammans i 20 år.

och imorgon den 31 dec har vi varit förlovade i 20 år..

Det är inte klokt vad tiden går..

Känns som i går vi trääffades

Men det var det ju inte

vi har 3 underbara barn..

eller ja barn och barn..

johan blir ju 20 år

och Emmelie blir 18 år..

sen har vi mitt lillhjärta

som ska börja nollan som vi kallar det

Ja annars så har jag jobbat en del

idag har jag varit på viktväktarna..

ja för att vara jul och allt

 så får jag nog säga att det gick bra

-0.5 kilo

kunde ju varit mer. men man ska ju njuta också

 

ja nyår vad sker då..

jag går av mitt sista arbetspass.

för detta året.

jag ska ju faktiskt

bort-eller ja vi ska det

vi ska till Henke som blir 25 i malmö

så vi ska slå på stort och sova på hotell

najs..

 

lite lyx faktiskt

känns det som

 

idag  blev det förresten att mats besiktade bilen.

 5 st 2:or blev det

Inget mer.. jag var beredd på 17

 

haha

 

ja nu kanske man ska ta hand om tvätten här ett tag till..

 

 

ni får ha det gott så länge

 

 kramizar ser

om jag hinner med att blogga lite

innan det nya året

innan

2011

 

vem vet..

ha det gott..

 

och en sak till

 

den 31:e december så firar min

goa svägerska och svåger i stockholm

Bomullsbröllop

 

grattis i förskott på er 1 åriga bröllopsdag...

 

 

kramar..

 

 

 

 

 

 

 

 

 
 
Ingen bild

Svägerskan

30 december 2010 11:03

Hejsan!
Tack för de fina orden!
Hoppas att ni får ett underbart förlovningsfirande i morgon och njut så mycket ni kan av "natten borta".
Kramar Monica

Ewa

31 december 2010 03:43

Hej vi ska nog ha det bra.. ni får också ha en underbar dag/kväll
kramar

 
flerbarnsliv

flerbarnsliv

30 december 2010 13:06

Jag kan bara hålla med!! Tiden bara rusar, vare sig jag vill eller inte.
Gott slut och gott nytt år önskar jag er!

http://flerbarnslivet.blogspot.com

Ewa

31 december 2010 03:45

ett gott slut till er där uppe i norr och ett underbart nytt med nya förväntningar.
hoppas att ni trivs bra i ert nya hus.. kramizar från skåne..

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ewa - 6 juni 2014 16:09


Ja nu har vår älskade dotter Emmelie tagit studenten . Äntligen är hon färdig. Skönt att ha det klart . Så nu är hon ute i arbetslösheten.. Hoppas hon hittar något. Inga bebisar än tror jag i allafall . Jag drömde härom dagen att johan ring...

Av Ewa - 8 maj 2014 23:13


Jag skrev igen men det är så mycket som händer. Emmelie har haft Emo här i 2 v . Mycket som fixar och donas med studenten . Det mesta är ordnat nu. Dock så väntar vi på en hel del svar ifrån alla som är bjudna. Men det kommer väl snart hoppas jag. ? ...

Av Ewa - 18 april 2014 12:10

Sista lediga dagen denna påsk. Ja vad hittar man på idag. Ska göra lammgryta . Lite mys med familjen. Fabian är hos kompis några timmar jag får väl gå och handla lite idag. Och så tar vi lite stickning också.. Ha en skön påsk .. ...

Av Ewa - 17 april 2014 10:49

Bloggen igen. Mycket händer i vår och det är ju knappt man hinner med sig själv.. Jag ska bli farmor dubbelt upp. Min älskade Johan och hans super fina sambo Nadine väntar tvillingar. Längtar bara så till dom tittar ut..:) sen ska min fina Emmelie ta...

Av Ewa - 17 juli 2012 17:00

Hej alla nu var det ett bra tag sedan jag var här och bloggade .. Men nu kanske jag kommer i gång i med att det har kommit app till ajfånen .... Vad händer . Jo vi flyttar till stan så det är kaos i huvudet magen och hemmet . Härligt sett man börja...

Ovido - Quiz & Flashcards