Fabianmamma

Alla inlägg den 5 oktober 2010

Av Ewa - 5 oktober 2010 22:08

Så nu har jag tid att skriva igen.

nu har jag börjat få ordning på bloggen..

Se om det blir bra och om det är folk som hittar dit...:D

Ja idag har jag varit på utbildning..

pedagosgiskt förhållningssätt.--- Idag har vi haft utvecklings psykologi.. det var rätt så intressant..

 fick höra på låten Ikaros med björn Afselius

Dom 2 sista raderna är så sanna..

 

Vill du bli respekterad av din avbild

får du visa din avbild respekt

 

Ja annars har ju inte så mycket hänt

hämtat fabian på dagis och lagat mat.

var ute och gick en promenad på 30 min med Eva...

och nu datan och tv ..

 imorgon är det jobb igen..

 en natt bara och det beror på att jag gick utbildningen..

 

 

vill ha ...

 

Av Ewa - 5 oktober 2010 21:25

Så nu har jag startat en ny blogg så vi får se hur det går..

Kul med nytt ibland..:D

Ellet vad tycker ni. och man kan ju ändra lite saker här..

text snitt och storleken bl.a.  

 

 

Testar lite storlekar och så ikväll.. kommer ett seriöst inlägg strax..:D

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards