Fabianmamma

Alla inlägg den 10 oktober 2010

Av Ewa - 10 oktober 2010 22:18

Ja idag är det ju den 10-10-10

Så någon vanlig söndag är det ju inte..

Men vi har inte gjort något speciellt..

Ja jag eller rättare sagt VI har ju varit i trädgården hela eftermiddagen  och höststädat.. det behövdes nu ser det lite bättre ut...

gräset blev klippt buskar blev ansade och lite av Fabians leksaker blev undanstuvade..

tvättat all tvätt idag.

så nu är här städat och tvättat...

och fint ute men det behövs klippas gräset en gång till...

 

Idag har jag fixat även lite med partylite lagt in mina nya bokningar och gjort beställning..

 

Just nu ser jag på en film på tv3 som heter här med förklarar jag er som chuck och larry..

den verkar bra....

 

innan den såg vi Indiana Jones.. gammalt jag vet men .. ja det var väl mest mats som såg den..

 

Och till middag idag blev det kina mat inte orka man stå i köket när man har varit ute och hållt på hela dagen...

 

Och till dig som skrev inlägg.. jag anar vem det kan vara,..

men jag kommer att lägga ut en bild så småningom....

 

kramar på er...

 

lånat bilden:D

 

 

 

 

 

 

HÄRLIGA HÖSTBILDER

 

 

byxorna jag köpte

 

tunikan får komma bild på sen..

 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards