Fabianmamma

Alla inlägg den 30 oktober 2010

Av Ewa - 30 oktober 2010 18:07

Det är vad min lille kille är ..

han klarar inte gå tillfrisören

Nu ligger han på soffan och sover


Imorgon ska han på halloween fest

hos sin bästis M



Ja idag är det jobb i gen som gäller och det blir ju en timme till

jag ska jobba

man ska ju flytta tillbaka

klockan..


1 Hel timme

usch och fy.. hur ska man orka jobba ..

jaja det får ju gå..


Nä nu ska jag gå och hjälpa min älskling med middagen..

vi ses och hörs..




kramizar.


  Bild innan klippningen

kommer sen en efter också..


senare:D

Av Ewa - 30 oktober 2010 02:41

Hösten


Den är helt underbar.

alla färger i naturen:D

Ni ska snart se vad jag menar.



Jag sitter nu på jobb första natten av 3

Imorgon är det dax att

ändra klockan igen en timme tillbaka.

jag säger som Måns Möller sa

vilket var ovanligt roligt för att vara honom

se det som med Regeringen.

Nu har valet varit då tar man tillbaka vallöftena

och innan sommaren så tog dom fram vallöftena..  



Vad har hänt annars idag

Jo jag har försökt vila ..

men det gick inte så bra så jag är astrött nu.


Annars lämnatoch hämtat barn på dagis

och praktiken

varit och handlat blommor..

så nu har jagfint planterat i mina urnor vid trappan..

sen var vi på mammas och pappas/mormors och morfars

grav och la ett hjärta..


Jag saknar mina föräldrar något så grymt mycket.

speciellt mamma

jag kunde prata om allt med henne.

ja och då menar jag allt.


där är inget hon inte visste om mig..

hon var min bästa vän..

Det är 17 år sedan hon dog

men det känns ibland som om det var igår..


miss you soo much..


nä nu mina vänner måste jag samla mig lite.

ska sätta in lite bilder:D


Här är hjärtat vi köpte.

 

    Vår fina plantering hemma på trappan,




   Den fina höstskogen/allén




kommer kanske fler bilder sen..

Ja vi får se..


Kramizar på er.



Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards