Fabianmamma

Alla inlägg den 14 oktober 2010

Av Ewa - 14 oktober 2010 20:51

 Nu sitter jag här igen..

Tv:n står på som vanligt..

just nu är det : Vad blir det för mat? med Per Morberg...

Han är duktig på att laga mat.

 

Idag gör han en massa svamp recept.. jag blev sugen på att åka ut och plocka

.

Annars har det varit lugnt idag.

Inte gjort något speciellt..

 

Men jag måste bara säga att fabian har lärt sig att cykla utan stödhjul idag..

Det är jätte kul.. snart kan han cykla till dagis men han måste ju kunna göraa det ordentligt först.

 

Till mat  idag har vi haft bakad potatis med kassler röra..

 

Ja och som sagt nu ikväll sitter jag här med fabian , emmelie  och sara som ska sova här inatt..

Eva jobbar ju inatt.. så då har jag mitt "extra"barn

 

sen är det min tur att jobba i helgen.. blää

ja men det får ju gå..

Hoppas det blir lugnt...

 

Läst lite olika bloggar idag . och där var en som fick mig att tänka tillbaka ..

 

Emmelie har också skaffat blogg..

hoppas att hon håller den uppdaterad..

 

www.pempem.bloggplatsen.se

 

 

Nej nu ska jag sätta mig och ta det easy...

softa lugnt


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards