Fabianmamma

Alla inlägg den 15 oktober 2010

Av Ewa - 15 oktober 2010 00:11

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?

3 färska chilifrukter, urkärnade..

 2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?

 ett bord med in partylite katalog och min mobil-


3. Vad var det senaste du såg på tv?

 Repris av medium. går just nu


4. Utan att se efter, gissa vad klockan är.

00.30


5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?

 tv:n och ljudet från bilar på stora vägen


6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?

 för 6 timmar sedan kollade på fabian när han cyklade utan stödhjul för första ggn själv.


7. Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen?

 Road wars


8. Vad har du på dig?

 Mina nya svarta jeans leggins och röd och vit randig t-shirt


9. Drömde du något inatt? I så fall - vad?

 kommer inte ihåg


10. När skrattade du senast?

 I kväll


11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?

Foto på barnen och tavlor


12. Har du sett något konstigt på sistone?

 Inte vad jag kan komma på nu.


13. Vad tycker du om den här utmaningen?

Detta utmaning


14. Vilken var den senaste film du såg?

 ps.I love you


15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?

 En stor gård.


16. Berätta något om dig själv som folk inte känner till.

Jag är rädd var gång jag ska hålla en visning..:D


17. Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara?

 Göra fred på jorden


18. Tycker du om att dansa?

 Ja bugg


19. George Bush?

FD  President??


20-21. Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka?

Dom heter Johan och Fabian , Och Emmelie


22. Skulle du någonsin överväga att bo utomlands?

Ja det skulle jag kunna tänka mig. Kanske nya zeeland!

23. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?

Ja så har du varit så snäll!?

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards