Fabianmamma

Alla inlägg den 16 oktober 2010

Av Ewa - 16 oktober 2010 01:16

Så nu är det natt och jag sitter i den bekvämaste fåtöljen som vi har på min sida..

nu är kl lite över 1 och natten går väödigt långsamt..

Ja inte är man super lycklig över att vara här .. som vanligt.

Men man kan ju inte göra något åt det.. jag hoppas bara på att man kan få något annat snart..

 

Många på jobb som är hemma nu. .. igen

Inget direkt bra på tv:n så man är glad att man kan ha datorn med sig..

 

Ja jag vet inte om jag berättade men i torsdags lärde fabian sig att cykla på 2 hjul och han var jätte duktig..

Igår så var han ute lite till och övade och då fick pappa cykla med honom.

 

När vi skulle köra yill förskolan så stod han och tog på sig gympadojjorna och tappade balansen.. slog i höften/rumpan så det är bara att hoppas att han inte fick blåmärke..

Han har inte ont iallafall och det är tur..

 

Ja annars så har jag bokat hotellet inför nyår.. ska bli skönt att ligga på hotell..

 

Så nu ska vi bara tacka ja till festen:D

henke blir 25 år..

 

Ja vad händer imorgon(idag).. Jag ska sova .. fick inte sovit något idag.(igår)  Mats ska åka och titta och hjälpa till med innebandyn och Fabian får följa med honom.. och sen blir det att laga mat igen.. och efter det så är det jobb igen..

 

Nej nu ska jag gå och fixa lite med tvätten här på jobb,, så ha en bra dag...

 

Kramar på er alla och sätt gärna en liten kommentar när ni varit inne och läst på bloggen-...

 

 

Ibland önskar man att man hade många armar...

 

 

Kramizar

 

 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards