Fabianmamma

Alla inlägg den 12 oktober 2010

Av Ewa - 12 oktober 2010 02:51

Ja då var man på jobb igen..

Nu är kl snart 3 på natten..

och jag är ovanligt pigg ,men jag fick sovit en del idag..

våra partylite saker har kommit idag så det var att hämta dom..

Emmelie fick sin skyddsängel!!

  

 

  

jag fick mina saker..

bland annat lilla svarta katten som ligger, och så fick jag mina spöken och så isbjörnarna...

  

fabian har varit på dagis idag.. han trivs bra där..:D och det tycker jag är jätte skönt..

Det är bra personal som är där..

  

idag fick jag gå in en timme innan..

för lite personal. så lite extra pengar blev det:D

Jag måste ta itu med min vikt se om jag kan gå ner lite... 

börja viktväktarna igen blir det.. se om jag kan kanske börja redan på onsdag.. 

tänkte gå i lund så min lilla fd kollega Ztina kan gå med mig.. :D Om hon inte kommer med fler undanflyker.*S*  Ztina läser du detta så Skojar jag med dig..:D

Fast lite sanning är det ju.. men nu jäklar ska vi ta itu med det...:D


vad händer imorgon..

jo jag ska sova..... när jag har fått iväg fabian och Emmelie...

så bär det iväg upp till sängen...


  

oj vad jag längtar efter sommaren igen...

Det är härligt med värme..

och nu kommer snart den kalla blåsiga isiga vintern .. usch och fy..


M jag ser fram emot vinsten..:D Hehe tror jag.. Vad det nu kan vara..


ha en bra dag alla .. kramar....

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards