Fabianmamma

Alla inlägg den 13 oktober 2010

Av Ewa - 13 oktober 2010 23:48

Är det.. Min kamera har gått sönder.

Så lack man kan bli.. vill ju kunna ta kort..

och en ny kamera kostar så mycket

för imed min kamera inte fungerar så skulle jag ju vilja ha en systemkamera..

men då får man slänga upp en ca 4-5 tusen och det har inte jag över...

så det blir inga nya foto....

 

 

något sånt här kan jag tänka mig....

Av Ewa - 13 oktober 2010 22:20

Ja då har det varit familjemys..

Nu har vi ätit lite äpplekaka och glass och vaniljsås kaffe och tv..

 

just nu är det "Dårarna som förstör tylösand"...

ja så har jag döpt det till. jag tycker inte om att titta på det men emmelie gör ju det..

 

ja ibland är man bara så trött på dessa idiotiska program..

Jag har ju mina favorit program..

 

Sen undrar jag hur kan man vara så trött fast än jag sovit idag??

 

man kan ju undra....

 

 

känns som jag skulle kunna sova ett helt år ..

 

Ha en bra dag..

 

ses imorgon ...

Av Ewa - 13 oktober 2010 17:33

Idag gick jag av .

ledig fram till fredag kl 20.47

fett najs.. som ungdomarna säger..:  

Ja nu är det dax att fixa lite mat

på matsedeln står kassler och ostpaj.. gott..

 

Får väl se vad resten tycker.D

 

ikväll blir det lite tv som gäller

 biggest loser america

bonde söker fru

och grays anatomy

äntligen lite grays...

men som sagt

första dax att slava vid spisen lite..

 

 något sånt här blir det.....

 

cýa senare ikväll

Av Ewa - 13 oktober 2010 03:05

Du
Du fångade mig,
du tog mig i din famn.
Nu är du mitt allt,
och du har mig för evigt.

 

 

 

  

När vi var på gröna lund sommaren 2010

 

När ni är inne på min sida får ni jättegärna skriva en kommentar/ hälsning...

 

 

Av Ewa - 13 oktober 2010 00:50

Natt..

ingen är vaken bara jag och min kollega..

Inget bra på tv..

tur man har sin(Emmelies) data med sig..

6 timmar kvar natten är lång..

för lång..

vill egentligen bara hem och lägga mig och gosa med mina två hjärtan..

 

sitter nu och slösurfar och kollar på något danskt program på 1:an mellan alla maskinerna tvätt..

Har funderingar att gå på vv i morgon,-... får se om jag orkar och känner för det.. hoppas på det.. jag behöver komma igång..:D

 

Idag sov jag länge.. hade satt klockan på 15.30 men emmeile kom upp och fåga när ska du hämta fabian..

-Klockan fyra sa jag.. hon är tio över nu..

snacka om att jag fick bråttom..

fabians favvo fröken loise såg att jag var nyvaken... :D '

da klart jag var....

man är ju rent yrvaken...

 

Ja sen blev det ju middag ..

jag har ju gjort matlista och det är ju bra för då är det stor variation på maten..

Idag hade vi fisk,,

imorgon ska det bli paj...

 

så det är kul att hitta på olika rätter och jag är duktig på att hålla dom också..:D

 

 

Imorse fick jag skrapa rutorna första ggn för denna hösten men tyvärr inte den sista.. tänk om man sluppit det..:D

 

 

Jag har en hel del väärk igen och det är väldigt tråkigt...

ont överallt ...usch och fy. nä

nu får jag se och göra något annat.. ha en brda dag.. kramar på er:D

cýa...

 

 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards