Fabianmamma

Alla inlägg den 18 oktober 2010

Av Ewa - 18 oktober 2010 22:37

skönt.. jag får ju  säga att det gick bra ändå..

vi har dock 2 brukare kvar att skriva om..

men det tar ju lite tid eftersom man ska skriva så en person ute i från gatan ska kunna gå in och jobba .

nu sitter jag här och alla sover..

Emmelie har nog sovit sedan kl 7 ikväll så det går kasnke att få upp henne tidigt imorgon..

vem vet..

körde in om willys och hämtade eva..

hon hade jobbat idag..

nä nu ska jag se lite mer tv..

tittar just nu på "Lite sällskap" på kanal 5..

Ha en bra kväll nu blir det inte förrän imorgon kväll men det tar vi då..

Kramizar..

Av Ewa - 18 oktober 2010 16:48

Lite kul idag.

Jag var inne och kollade hhur folk hittade min sida..

Och idag var det någon som googlat partylite hemförsäljning

Och jag är ju konsult..

Annars hänt idag ??

 

jag har sovit en liten stund sen körde jag sara till tandläkaren..

nu är det mat som ska lagas..

viltmästar skav och pasta.. mums....

sen är det som sagt in till jobb igen..

 

inte glömma att hämta Eva på willys bara..

 

Nu sitter vi och kollar lite tv det är sos gute ett av fabian favorit program...

 

fabian har cyklat hem från dagis. Emmelie har hämtat honom..

han älskar sin syster..

och sin bror nu är det ett tag sedan han ringde johan så vi får väl låta honom göra det...

 

nä nu ska jag börja med maten. ha det bra så länge

ses kanske ikväll

 

kramizar..

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards