Fabianmamma

Alla inlägg den 6 oktober 2010

Av Ewa - 6 oktober 2010 15:06


Detta är en fin lyckta som man kan beställa genom mig:D

Av Ewa - 6 oktober 2010 14:25

Nu sitter jag här igen..

ska jobba inatt men har inte kunnat sova.. Ovanligt?? nä!

 Har Hämtat Emmelie och när vi var i stan passa jag på att handla lite städ saker på Ö&B

Sen körde vi till ica kvantum köpte lite fika ..

fransbröd och vars en äcklig vaniljmunk..  

Och när vi var där fick jag sms från posten om att jag hade paket att hämta..:D kul..

det var mina partylite saker som jag hade beställt ..

för er som inte vet så säljer jag partylite produkter..

det är ljus och inredningstillbehör

på hemförsäljning precis som tupperware och barnkläder men mycket roligare saker.

Så vill ni ha en visning eller komma på en så hör av er..

 

Visst ser det äckligt gott ut..

 

nej nu ska jag gå och göra något.. ha en bra dag..

 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards