Fabianmamma

Alla inlägg den 20 oktober 2010

Av Ewa - 20 oktober 2010 20:09

Hej igen

middagen avklarad men det blev ändring

när jag tog upp köttet ur förpackningen så visade det sig

att det var fel kött det var ingen file.. det var grishals kotletter men det var gott det med..

till det hade jag ugnsbakade potatis och sås och en god grönsallad..

och ett glas rött vin...

 

Så fläskfilen fick bli en annan dag..

 

 

så den som väntar gott väntar aldrig för länge..

 

så nu blir det att fortsätta se bonde söker fru..

tjingeling kram..

 

Av Ewa - 20 oktober 2010 17:13

Ja nu är man hemma. idag ska jag inte iväg något ikväll.

skönt bara slappa och ha det mysigt..

idag började jag på viktväktarna igen.. Nu jäklar ska jag ta itu med det..

det går inte att sitta här med..

vikten..

 

ikväll blir det lite mys tv

bonde söker fru.

och grays anatomy..

 

 

kvällsmat idag

fläskfile och potatis..

gott och så blir det nog ett glas vin till det..

 

 

kanske..

 

 

jaja nu ska jag börja med maten så får vi se hur det blir sen..

 

kanske kommer igen och skriver inlägg..

 kramizar så länge.....

 

 

 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards