Fabianmamma

Alla inlägg den 26 oktober 2010

Av Ewa - 26 oktober 2010 23:28

ja det var vad vågen visade idag.  

Jag började på viktväktarna förra onsdagen.

så det var ju bra..

tyckte inte att det hade hänt något ..

men det hade det ju gjort.

så nu är det bara 8,1 kvar till mitt ena mål..

Viöö ju gå ner det till nyår om jag kan..



Idag har jag sovit efter att jag hade kört emmelie

till skolan

och även lämnat fabian på dagiset..

hans ena favvofröken var tillbaka

hon har haft semester en vecka..



Ja imorgon går man av sitt pass

ska lämna fabian sen sova lite

frissan  kl 14

hem fixa och dona lite

hämta fabian kl 16 sen är det

redovisning av tema imorgon på skolan i löberöd mellan kl 17-18

och sen ska jag iväg på en visning

som sagt är ju

oberoende partylite konsult

det där med oberoende är ju att man måste säga det

det är deras policy..


ja det är väl ok..


så jag får se när jag hinner med och uppdatera imorgon..


ha en underbar dag, kväll och natt:D



eller vad ni vill kalla det


Kramizar

Av Ewa - 26 oktober 2010 02:44

På svansen??

Nä det är det inte

men cup of soup

och några smörgåsrån är det

jag har ätit ikväll eller kasnke ska säga inatt

för 02 är ju natt

ja jag sitter ju som sagt

på jobbet det är bra lugnt


Man har ju dock sina rutin mässiga saker att göra


ja idag har jag annars sovit lite.

fått en ny visning ju så det är att

planera den.


Fabian har varit hos sin kompis M

i dag/igår

På söndag ska han dit på

halloween fest...

ska bli kul..


Frågan är bara hur man får han med sig hem..

fast det blir  älsklings sak att fixa för jag ska sova


Jag måste fixa en tid till klippning

det är så jäkla långt.

hoppas på att få en tid på onsdag tidiga eftermiddagen.


nä nu får det vara bra för denna gången,,

cýa


kramizar...




Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards