Fabianmamma

Direktlänk till inlägg 23 oktober 2010

Gaaaah

Av Ewa - 23 oktober 2010 22:10

Vad stressande när man har en dator som är sååå jäkla slö..

Det tar ju en evighet med att få sidorna att uppdatera sig.

Det är ju irriterande..

jaja vad kan begära av en lånad dator.

Och tv:n tar också och störar sig..

piss tradigt när inget vill som en annan..

 

 

Men jaja nu ska vi prata om något annat.

Fabian var på kalas idag och då passade jag på att ta lite egen tid på i Eslöv..

fikade shoppade och bara strosa omkring och kolla på kläder skyltfönster.

 

mat ikväll lagade Emmelie

fläsk schnitzel råstekt potatis och bearnaise 

och sallad det var gott "Tack gumman".  

 

ja imorgon ska jag och mats möblera om vårt sovrum

haha.. ja på riktigt vis alltså flytta möblerna med hand kraft..

Sen ska jag faktiskt gå på visning imorgon med..

Hemma hos min vännina ha dubbelvisning pia hon säljer kryddor. Deras vitlök är så god......

 

Nejnu ska jag fortsätta att se filmen JUNO på tv 4..

 

ha en bra dag så ses vi och hörs imorgon..

 

Kära svägerska M

Jag blir jätte glad över att höra att du inte ska lägga av med bloggandet...

 

Och jag vill till Ikea.

 

kramizar...

 

 

 
 
Ingen bild

Ztina

23 oktober 2010 22:58

Ikea vill man alltid till....:)

Ewa

23 oktober 2010 23:43

jaa det vill man ju. men dena gången har jag saker jag vil handla...

 
Sara

Sara

23 oktober 2010 22:59

Hahaha så trög har datorn aldrig varigt som den är nu :) kramiz

http://sarrra.bloggplatsen.se

Ewa

23 oktober 2010 23:40

ha ha menar du nu när jag har den. eller???
men den är jätte seg fått starta om den 3 ggr i kväll

 
Ingen bild

Eva

24 oktober 2010 09:32

Vill oxå till Ikea, du om tv klyddar så kan det vara nätet som gör så stt den är seg.

 
Ingen bild

Agnetha

24 oktober 2010 14:25

Vill också till Ikea.

Ewa

24 oktober 2010 23:16

vi får ha en stor dejt på ikea....
Nu jobar jag som bara den denna veckan men nästa vecka igen är jag ledig torsdag-söndag kanske nåon dag som passar..

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ewa - 6 juni 2014 16:09


Ja nu har vår älskade dotter Emmelie tagit studenten . Äntligen är hon färdig. Skönt att ha det klart . Så nu är hon ute i arbetslösheten.. Hoppas hon hittar något. Inga bebisar än tror jag i allafall . Jag drömde härom dagen att johan ring...

Av Ewa - 8 maj 2014 23:13


Jag skrev igen men det är så mycket som händer. Emmelie har haft Emo här i 2 v . Mycket som fixar och donas med studenten . Det mesta är ordnat nu. Dock så väntar vi på en hel del svar ifrån alla som är bjudna. Men det kommer väl snart hoppas jag. ? ...

Av Ewa - 18 april 2014 12:10

Sista lediga dagen denna påsk. Ja vad hittar man på idag. Ska göra lammgryta . Lite mys med familjen. Fabian är hos kompis några timmar jag får väl gå och handla lite idag. Och så tar vi lite stickning också.. Ha en skön påsk .. ...

Av Ewa - 17 april 2014 10:49

Bloggen igen. Mycket händer i vår och det är ju knappt man hinner med sig själv.. Jag ska bli farmor dubbelt upp. Min älskade Johan och hans super fina sambo Nadine väntar tvillingar. Längtar bara så till dom tittar ut..:) sen ska min fina Emmelie ta...

Av Ewa - 17 juli 2012 17:00

Hej alla nu var det ett bra tag sedan jag var här och bloggade .. Men nu kanske jag kommer i gång i med att det har kommit app till ajfånen .... Vad händer . Jo vi flyttar till stan så det är kaos i huvudet magen och hemmet . Härligt sett man börja...

Ovido - Quiz & Flashcards